۱۳۹۱ آبان ۲۳, سه‌شنبه

نقش سینه های زن در رابطه جنسی موفق



پاسخ به سوال یکی از خوانندگان محترمه :

همانطوری که قبلا نیز گفته شده است سینه ها در اصل عضو مهم بدن برای مکانیزم شیردهی می باشند ولی از نقش محوری و اساسی آنها در برقراری روابط جنسی و التذاذ بیشتر برای طرفین و همچنین نقش مهم آن در زیبایی و تناسب اندام بانوان نمی توان چشم پوشی نمود و آن را انکار کرد .

حال بنظر می رسد برخی از خوانندگان از اینکه روابط زناشویی رفتارهای جنسی و مالش سینه ها موجب بزرگی سینه ها شوند احساس نگرانی می کنند و از طرفی تمایلی به حذف این رفتار جنسی ندارند .

در پاسخ باید گفت :

بر خلاف تصور برخی افراد و حتی اظهار نظر نادرست دکتر مظاهری در شبکه های ماهواره ای ُ ماساژ سینه اگر موجب کشیدگی آنها نشود بزرگی سینه ها را بدنبال نخواهد داشت . لذا چند توصیه ی مهم جهت رفع مشکل و یا نگرانی :

۱- نیازی نیست نقش سینه ها را در روابط زناشویی حذف و یا کمرنگ نمایید .

۲- مالش سینه ها نباید موجب کشیده شدن بافت سینه و پوست آن گردند . لذا از کشیدن سینه ها باید اجتناب نمود .

۳- سینه ها می تواند توسط قرار گرفتن کل دست روی آن بطوری که مرکز سینه در وسط کف دست قرار گیرد ماساژ داده شود .

۴- بهترین حالت در ماساژ سینه ها زمانی است که زن به پشت دراز کشیده و سینه ها نه تنها آویزان نیست بلکه روی قفسه ی سینه تخت شده است . و سینه ها توسط جنس مخالف در کف دست قرار دارد بطوری که نوک آنها مابین انگشت شست و سبابه ی همسر قرار دارد تا براحتی بتواند آنرا ماساژ دهد .

۵- از ماساژ خشن و شدید سینه ها اجتناب نمایید .

با رعایت موارد گفته شده اصلاْ نگران بزرگی سینه ها نباشید و بدانید اگر سینه های شما بزرگتر شده است بعلت اثرات هورمونی و بارداری و ... است .

ضمنا با توجه به اینکه برخی پاسخ برخی سوالات را نمی توان در وبلاگ قرار داد مستدعی است برای دریافت پاسخ وب خود یا ایمیل تان را معرفی فرمایید .

۱ نظر: